Torskaften 2024

Publisert av Kåre Henry Simonsen den 15.03.24.

Årets torskaften var meget vellykket. 34 medlemmer og ledsagere stilte på torskaften onsdag, den 13. mars 2024, kl. 19.00 på pensjonistsenteret.

Det ble servert torsk og rogn med tilbehør to ganger, og man kunne få seg et glass vin, øl eller brus til maten. Maten smakte aldeles utmerket, og måltidet ble avsluttet med kaffe og Twist.

Takk til Rolf som ledet oss gjennom sangene, som både hyllet torsken, og skildret torskens vanskelige, men meningsfulle liv. Den skal bli mat på våre fat.

President Jan ledet oss gjennom kvelden, og det sier sitt om stemningen at han måtte klubbe skikkelig i bjella for å få ordet. Han sa at det var hyggelig at så mange hadde satt av kvelden og takket klubbmester Ivar og de gode hjelperne for all innsats for å få til den fine kvelden.

Jan overrakte Bjarne en liten gave og hilsen fra klubben i anledning av 60 årsdagen.

Kåre S hadde laget en quiz og leste en historie om sine opplevelser på ski opp gjennom åra. Til slutt hadde vi trekning i vinlotteriet, der vi også hadde gule påskeblomster som gevinster.